KST TJ ATOM
Poštová 45
91701 Trnava
e-mail: chrapciak
Národný výstup na Kriváň venovaný 175. výročiu výstupu G.F.Belopockého na Kriváň 14.8.2010

13.8. v piatok sme dorazili do kempu Ráčková dolina. Úspešne sme sa "ustanovali" s priateľkou Ingrid.

Z piatka na sobotu sa o 2.OO hod v noci spustil silný dážď, ktorý som si vypočula až do 5.hod. rannej. Vyzeralo to, že bude po výstupe.

O 6.OO hod. ráno prišiel autobus z Lipt.Mikuláša, ktorý nás vyviezol k Trom studničkám, odkiaľ sme začali výstup. Počasie sa predsa len umúdrilo, bol to naozaj veľmi príjemný deň, môžem povedať, že dokonca krajší ako minulý rok. Na vrchole bolo samozrejme úžasne....

V kempe bola večer príjemná atmosféra....horela vatra a bola zábava s hudbou.

V nedeľu sme zbalili stan a za dažďa vyrazili domov. Cesta domov už žiadna zábava nebola, pretože nás sprevádzala silná dažďová smršť , pri Ružomberku sa zalievala cesta a pred Martinom som išla 20-tkou asi 10 km..neskutočná kolona

Veľmi príjemný víkend...odporúčam.

Eva
Oddiel     Plán      Nové akcie     Staré akcie      Linky      Kontakt      Zľavy      Krásy Slovenska      Informácie KST      Stanovy KST

Copyright © 2011 rador. All rights reserved.